Επίσχεση εργαστηριακών και κλινικοεργαστηριακών γιατρών στον ΕΟΠΥΥ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ταλαιπωρία περιμένει τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ καθώς σε επίσχεση εργασίας προς τον οργανισμό προχωρούν από αύριο Τετάρτη οι εργαστηριακοί και οι κλινικοεργαστηριακοί γιατροί της Θεσσαλονίκης, με συνέπεια να μην εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι.
Στο μεταξύ, συνεχίζουν την επίσχεση που άρχισαν χτες οι κλινικοί γιατροί που είναι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, οι γιατροί αντιδρούν, μεταξύ άλλων,στις περικοπές της υγείας, στο clawback, στο rebat και στις καθυστερήσεις.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.