ΟΔΠΤΕ: 48ωρη απεργία των διοικητικών υπαλλήλων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Απεργία για την Τετάρτη και την Πέμπτη έχει εξαγγείλει η Ομοσπονδία Διοικητικού Προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Όπως αναφέρει σε σχετική του ανακοίνωση ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, οι διοικητικοί υπάλληλοι απεργούν για να ανατρέψουν «την πολιτική της διαθεσιμότητας-απολύσεων και της δημιουργίας κατάστασης αδυναμίας λειτουργίας και κατάρρευσης του δημόσιου Πανεπιστήμιου».
Στο πλαίσιο της κινητοποίησης, ο Σύλλογος καλεί στις απεργιακές δράσεις, στην περιφρούρηση και στα απεργιακά μπλόκα:
Στο κεντρικό κτήριο του ΕΚΠΑ την Τετάρτη 17/12/2014 από την έναρξη του ωραρίου.
Στην Ιατρική Σχολή στο Γουδή.
Στη συγκέντρωση της ΑΔΕΔΥ στις 1 μ.μ. Πλατεία Κλαυθμώνος την Τετάρτη 17/12. Η προσυγκέντρωση θα γίνει στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου στις 12.30.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.