Στην Κοινοβουλευτική Ομάδα των «Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών» εντάσσεται ο βουλευτής Παναγιώτης Μελάς, όπως γίνεται γνωστό σε επιστολή τού προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Πάρι Μουτσινά, προς τον πρόεδρο της Βουλής Ευάγγελο Μεϊμαράκη.
Μετά την ένταξη του κ. Μελά, στην ΚΟ των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών ανήκουν πλέον 17 βουλευτές.
Ο κ. Μελάς παραιτήθηκε τη Δευτέρα από την ΚΟ των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























