Στη Ν.Δ. η βουλευτής Δωδεκανήσων Μίκα Ιατρίδη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στη Νέα Δημοκρατία εντάσσεται η βουλευτής Δωδεκανήσων Μίκα Ιατρίδη, η οποία συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό και ρόεδρο του κόμματος Αντώνη Σαμαρά.
Ο κ. Σαμαράς καλωσόρισε τη βουλευτή, ενώ όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του κόμματος «είναι βέβαιο ότι με την υποψηφιότητά της στο Νομό Δωδεκανήσων στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, θα δυναμώσει τον αγώνα της παράταξης, για μια δυνατή Ελλάδα μέσα στην Ευρώπη».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.