Σήμα κινδύνου για την έλλειψη καθαριότητας και απολύμανσης στο Γενικό Νοσοκομείο της Νάξου εκπέμπουν γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς βρέθηκε ψόφιο ποντίκι στο τμήμα των επειγόντων περιστατικών.
Το τρωκτικό βρέθηκε μέσα στο συρτάρι γραφείου και είναι το δεύτερο που εντοπίζεται μέσα σε λίγες ημέρες μέσα στο νοσοκομείο.
Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό ζητούν να γίνει επειγόντως απολύμανση σε όλους του χώρους του νοσοκομείου, ενώ καταγγέλλουν παράλληλα τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, υλικά και τροφοδοσία.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























