Ένας 59χρονος συνταξιούχος της ΔΕΗ έφυγε ξαφνικά σήμερα από τη ζωή.
Ο άτυχος άνδρας ο οποίος εδώ και τρεις μήνες είχε συνταξιοδοτηθεί ήταν από το Καινούργιο Αιτωλοακαρνανίας και βρισκόταν στην Πάτρα για επίσκεψη σε συγγενικά του πρόσωπα.
Όπως αναφέρει το tempo24.news ο 59χρονος αισθάνθηκε αδιαθεσία και κατέρρευσε. Διακομίστηκε στο Νοσοκομείο όπου απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Ο 59χρονος ήταν πατέρας δύο παιδιών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























