Απόλυτη σιωπή επικράτησε στην Μητρόπολη Αθηνών όταν ένα ένα τα τρία παιδιά της Φώφης Γεννηματά, αποφάσισαν να αποχαιρετίσουν την μητέρα τους. Ο Γιώργος, η Κατερίνα και η Αιμιλία μίλησαν όπως μιλούν τα παιδιά στην μαμά τους.
Πρώτος πήρε τον λόγο ο 17χρονος Γιώργος. «Αγαπημένη μου μητέρα, είμαστε όλοι εδώ οι άνθρωποι που σε αγαπάμε. Όλες τις μάχες που έδωσες τις έδωσες παλικαρίσια. Ήσουν αγωνίστρια της ζωής για την ζωή. Έγινες υπόδειγμα για πάρα πολλούς ανθρώπους κάτι που επιβεβαιώνει η απόφαση της Πολιτείας για την δημιουργία προγράμματος για την καταπολέμη του καρκίνου του μαστού με το όνομά σου. Μας μίλαγες με ειλικρίνεια και τρυφερότητα και η σχέση με τον πατέρα μας αλλά και ο δεσμός με την θεία μας την Μαίρη ήταν παράδειγμα αδελφικής αγάπης. Με την αποχώρησή του νόμιζα ότι θα έφευγαν μαζί και οι ελπίδες μου. Η οικογένεια ήταν για σένα όλη σου η ζωή ώρα όμως πιστεύω ακόμη περισσότερο στον άνθρωπο. Κρατήθηκες με όσες δυνάμεις σου είχαν απομείνει, για να μας κρατήσεις στην αγκαλιά. Είμαι σίγουρος ότι θα μας κοιτάς με χαμόγελο πάνω εκεί από τα σύννεφα», κατέληξε».
Αντίο μαμά, είσαι μαχήτρια
«Ήσουν πάντα η ηρωίδα μας , η μαμά μας», τόνισε η Κατερίνα, η μικρότερη κόρη της Φώφης Γεννηματά τονίζοντας τη συνεχή παρουσία της στο πλευρό των παιδιών.
«Είσαι η πιο δυνατή γυναίκα που ξέρω. Θα μας λείψεις πολύ. Θα μου λείψει το χάδι σου, το χαμόγελό σου. Ήσουν πάντα δίπλα μας. Ησουν και θα είσαι ο άνθρωπος που θαυμάζω. Θα μας λείψεις πολύ. Θα μου λείψουν οι συζητήσεις που κάναμε τα βράδια, τα ταξίδια. Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ. Αντίο μαμά. Είσαι μαχήτρια», κατέληξε η κόρη της Φώφης Γεννηματά, Κατερίνα.
Πολύ συγκινημένη ήταν και η μεγάλη της κόρη Αιμιλία, η οποία αναφέρθηκε σε όσα θα τους λείψουν πιο πολύ από την μητέρα τους. Η ζωή σου είναι οδηγός. Μια ζωή γεμάτη αλήθεια, αξιοπρέπεια κι ελπίδα. «Αυτά μας έγραφες και να είσαι σίγουρη ότι θα τα ακολουθήσουμε», είπε.
Θα μας λείψει το χάδι, το χαμόγελό σου και το ζεϊμπέκικο της ζωής σου
Με τρυφερά λόγια η κόρη της Φώφης Γεννηματά Αιμιλία είπε το δικό της αντίο στη μητέρα της.
«Η αγκαλιά σου ήταν ζεστή και τρυφερή. Μία ασπίδα σαν και σένα. Το χαμόγελό σου, το χάδι σου και κυρίως το ζεϊμπέκικο της ζωής που χόρεψες καλύτερα από όλους είναι αυτό που θα μας λείψει πιο πολύ» τόνισε και κατέληξε με την υπόσχεση:
«Θα ακολουθήσουμε ότι μας έμαθες».

































