Αποφυγή σύγκρουσης τρένων πριν ένα χρόνο στο παρά 1′ – Πώς γλίτωσαν την τραγωδία

Μορφή χιονοστιβάδας παίρνουν οι αποκαλύψεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα μας με ολοένα και περισσότερα περιστατικά να αποκαλύπτονται.

Ακόμα μια τραγωδία θα σημειωνόταν στις 23 Μαΐου 2022 στις Σέρρες.

Όπως αποκαλύπτει το OPEN, μια αμαξοστοιχία κινούταν έξω από τον Σταθμό της πόλης, όπου εκεί δήλωσε αδυναμία να συνεχίσει.

Σύμφωνα με τον κανονισμό έπρεπε να έρθει μια μηχανή εφεδρείας για να μετακινήσει την αμαξοστοιχία κάτι που δεν έγινε όπως λένε οι εργαζόμενοι, παραβιάζοντας έτσι τους κανόνες ασφαλείας.

Δόθηκε τότε εντολή σε μια εμπορική αμαξοστοιχία να πάει στο σημείο στον κλειστό σταθμό των Σερρών για να μετακινήσει το τρένο, το οποίο δεν μπορούσε να συνεχίσει. Ενώ λοιπόν η εμπορική αμαξοστοιχία είχε ξεκινήσει δεν υπήρχε κανένας εργαζόμενος εκεί, ούτε σταθμάρχης, για να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες στα κλειδιά ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση των δύο τρένων.

Εν τέλει δόθηκε εντολή από τη διοίκηση σε έναν εργαζόμενο του ΟΣΕ και σε έναν κλειδούχο οι οποίοι έφτασαν αρκετά γρήγορα στον σταθμό, όμως εκεί δεν είχαν τα κλειδιά.

Τότε κάλεσαν έναν συνταξιούχο σταθμάρχη προκειμένου να τους ανοίξει για να κάνουν όλες τις απαραίτητες αλλαγές στα κλειδιά για να μην έχουμε εκείνη την στιγμή τραγωδία με σύγκρουση των δύο τρένων.

Οι αλλαγές λοιπόν στο παρά 1΄ έγιναν κατά παραβίαση του γενικού κανονισμού και από θαύμα δεν θρηνήσαμε μηχανοδηγούς ή επιβάτες.




Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.