Χαρίζει ζωή μέσα από τον θάνατό του 22χρονος θύμα τροχαίου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δώρα ζωής μέσα από τον θάνατό του έκανε ο 22χρονος, θύμα τροχαίου στο Ηράκλειο.

Οι γονείς του όταν ενημερώθηκαν ότι η κατάσταση του παιδιού τους ήταν μη αναστρέψιμη, παρά τον πόνο τους, πήραν τη γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανά του.

Σύμφωνα με το ekriti η διαδικασία λήψης των οργάνων ολοκληρώθηκε, νωρίς σήμερα (Δευτέρα 28/8) και αφού τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η καρδιά του 22χρονου Αντώνη μεταφέρθηκε στο Ωνάσειο, οι πνεύμονες στην Πάντοβα της Ιταλίας, οι νεφροί στο Λαϊκό Νοσοκομείο της Αθήνας, και το ήπαρ στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

Ο άτυχος νέος οδηγούσε την μηχανή του επί του ΒΟΑΚ στο ύψος των Αγίων Θεοδώρων, όταν συγκρούστηκε με ΙΧ αυτοκίνητο που οδηγούσε μία γυναίκα. Ο 22χρονος υπέστη βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και εισήχθη άμεσα στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ, από όπου δεν βγήκε…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.