Παραμονή της 25ης Μαρτίου, η Κάτω Αχαΐα στολίστηκε όπως κάθε παραμονή εθνικής επετείου. Μόνο που αυτή τη φορά, ο υπεύθυνος για το στολισμό φαίνεται πως έκανε ένα λάθος…
Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες που δημοσιεύει το flamis.gr στην εξέδρα που στήνεται κάθε χρόνο τέτοια μέρα, οι περαστικοί παρατήρησαν ότι έγραφε: «Ζήτω η 28η Οκτωβρίου»!

Οι φωτογραφίες πλημμύρισαν τα social media και όπως φαίνεται τα νέα έμαθαν γρήγορα και οι υπεύθυνοι για τον στολισμό, οι οποίοι έσπευσαν να διορθώσουν το λάθος. Έτσι, μέχρι το μεσημέρι, η επιγραφή είχε αντικατασταθεί με την σωστή, που γράφει «Ζήτω η 25 Μαρτίου».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























