Έκκληση γιατρού: Μην καθυστερείτε – Όποιοι έχουν πυρετό επί 4 ημέρες, να πηγαίνουν νοσοκομείο

Medical workers wearing personal protective equipment (PPE) discuss at the intensive care unit (ICU) of the George Papanikolaou General Hospital, during the coronavirus disease (COVID-19) pandemic in Thessaloniki, Greece, November 11, 2020. Picture taken November 11, 2020. REUTERS/Alexandros Avramidis
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έκκληση σε όσους ασθενείς με κορονοϊό έχουν υψηλό πυρετό για τουλάχιστον 4 ημέρες, να μεταβαίνουν στο νοσοκομείο απηύθυνε ο Διευθυντής της ‘Α Παθολογικής Κλινικής του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, Παναγιώτης Κολλάρας.

Πολύς κόσμος έρχεται καθυστερημένα την 7η και 8η ημέρα με πυρετό στο νοσοκομείο, ενώ μένουν σπίτι και λαμβάνουν οδηγίες τηλεφωνικά για οξυγόνο ή και για χρήση αντιβιοτικών τα οποία καν δεν χρειάζονται, είπε ο κ. Κολλάρας στην ΕΡΤ και συνέχισε, «το γεγονός ότι έρχονται καθυστερημένα σημαίνει και ότι έρχονται με βαριά συμπτώματα με πιο πιθανή τη διασωλήνωση κατά την οποία 7 στους 10 δεν θα πάνε καλά λόγω ηλικίας ή υποκείμενων νοσημάτων», τόνισε.

«Δεν διώχνουμε από το νοσοκομείο παρά μόνο εάν δεν έχουν πυρετό ή άλλα συμπτώματα», είπε αναφέροντας ότι κατά την χθεσινή Εφημερία στο ΑΧΕΠΑ «έφυγαν 140 από τους 200 που ήρθαν, αλλά οι υπόλοιποι 60 νοσηλεύονται».

Περιστατικά δείχνουν ότι ακόμη κι αν τις πρώτες ημέρες πυρετού βγει αρνητικό το rapid test, μετά από 3 ημέρες βγαίνει θετικό, ειδικά σε εμβολιασμένους, τόνισε.

Έχουμε πολλούς νέους 20 ετών και πάνω, αρκετούς σε βαριά κατάσταση που φθάνουν στη διασωλήνωση, ανέφερε επίσης ο κ. Κολλάρας προειδοποιώντας ότι «έχει πέσει πολύ η ηλικία των νοσούντων».

Όταν όπως είπε, ο ίδιος είχε νοσήσει πριν από έναμιση χρόνο δεν υπήρχαν αρκετά φάρμακα. «Όποιος τώρα νοσηλεύεται εγκαίρως τον βοηθάμε κι είναι καλά», τόνισε.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.