Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το πρωί της Παρασκευής τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντιμίρ Ζελένσκι.
Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι ο κ. Ζελένσκι συνεχάρη τον πρωθυπουργό για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στη σύνδεση της Οδησσού με την ιστορία του Ελληνισμού και την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ο ο κ. Μητσοτάκης απηύθυνε πρόσκληση στον κ. Ζελένσκι να μιλήσει μέσω τηλεδιάσκεψης στη Βουλή των Ελλήνων. Η ημερομηνία της ομιλίας του Προέδρου της Ουκρανίας θα οριστεί το αμέσως επόμενο διάστημα δια της διπλωματικής οδού.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























