Εργαζόμενος του ΑΔΜΗΕ «κεραυνοβολήθηκε» από ρεύμα υψηλής τάσης – Τον διαπέρασαν 400.000 volt

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε στην Φλώρινα, με θύμα εργαζόμενο του ΑΔΜΗΕ.

Σύμφωνα με το kozanimedia.gr, o 53χρονος εργαζόμενος του ΑΔΜΗΕ, μαζί με συναδέλφους του βρίσκονταν στη Μαρίνα Φλώρινας και εκτελούσε εργασίες κοπής κλαδιών δέντρων δίπλα σε πυλώνα της ΔΕΗ, όταν, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, “χτυπήθηκε” από 400.000 volt, με συνέπεια να υποστεί εγκαύματα στο 60% του σώματός του.

Είναι ζωντανός, ωστόσο σε σοβαρή κατάσταση. Μεταφέρθηκε άμεσα στο Νοσοκομείο Φλώρινας όπου διασωληνώθηκε, και από εκεί στην Θεσσαλονίκη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.