Ερωτευμένη ξανά η Άντζελα Γκερέκου;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η Άντζελα Γκερέκου πέρασε δύσκολες στιγμές μετά τον θάνατο του Τόλη Βοσκόπουλου αλλά φαίνεται ότι αρχίζει να βρίσκει τον εαυτό της.

Σύμφωνα με πληροφορίες η ηθοποιός έχει συνέλθει από το πένθος και προσπαθεί να περνάει καλά. Η Άντζελα Γκερέκου έχει προχωρήσει την ζωή της και μοιράζεται την καθημερινότητά της με έναν άλλο άνθρωπο.

Όπως αναφέρει το περιοδικό Yes γνωστός επιχειρηματίας έχει κλέψει την καρδιά της ηθοποιού. Οι δυο τους περνούν πολύ χρόνο μαζί και υπάρχουν πληροφορίες ακόμα και για το επόμενο βήμα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.