Φθιώτιδα: Τους έπιασαν με τα… ολοθούρια στα χέρια!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με τα ολοθούρια στα χέρια έπιασαν 2 ερασιτέχνες ψαράδες στο βόρειο Ευβοϊκό κόλπο λιμενικοί του λιμεναρχείου Λάρυμνας μετά από περιπολία που πραγματοποίησαν το βράδυ της Παρασκευής λίγο μετά τις 21.00.

Συγκεκριμένα οι δύο ερασιτέχνες ψαράδες κάνοντας χρήση αυτόνομων καταδυτικών συσκευών, από ερασιτεχνικό σκάφος, αλίευσαν περίπου 600 σώματα ολοθουρίων στην θαλάσσια περιοχή Όρμου Σκορπονερίου στο βόρειο Ευβοϊκό. Πρόκειται για παράνομη αλιεία για αυτόν το λόγο τα δολώματα αφού κατασχέθηκαν ποντίστηκαν και πάλι στη θάλασσα.

Τους δύο παράνομους ερασιτέχνες ψαράδες περιμένουν βαριές κυρώσεις.

Πηγή: lamianow.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.