Σοκ στη Φθιώτιδα! Λουόμενοι που επέστρεφαν από το θαλάσσιο μπάνιο τους στο Ασπρονέρι αντίκρισαν στα αυτοκίνητά τους ίχνη διάρρηξης.
Την ώρα που εκείνοι πέρναγαν στιγμές χαλάρωσης στην παραλία του Ασπρονερίου στη Φθιώτιδα, διαρρήκτες βρήκαν την ευκαιρία για να αδειάσουν τα αυτοκίνητα από το περιεχόμενό τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport, τουλάχιστον επτά εκδρομείς γύρισαν από τη θάλασσα από το μπάνιο και βρήκαν τα αυτοκίνητά τους σπασμένα εκεί που τα είχαν παρκάρει.
Η περιπέτεια των άτυχων λουόμενων δεν τελείωσε εκεί, αφού κάποιοι από αυτούς έπεσαν πάνω στο μπουρίνι και η βροχή έμπαινε μέσα από τα σπασμένα παράθυρα των αυτοκινήτων τους…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























