Στα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης εισέβαλαν 10 άτομα τα οποία αυτοπροσδιορίζονται ως αναρχικοί, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη λειτουργία των καταστημάτων ορισμένες Κυριακές.
Αφού φώναξαν συνθήματα, ανήρτησαν πανό και πέταξαν φεϊγ βολάν, αποχώρησαν.
Ως πρωταγωνιστές της διαμαρτυρίας εμφανίζονται άτομα που ανήκουν στη «Συλλογικότητα Αναρχικών από τα Ανατολικά» και στην «Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης» (μέλος της Αναρχικής Ομοσπονδίας), που συνυπογράφουν σχετικό κείμενο για την εισβολή, το οποίο δημοσιεύτηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























