Δεν έχουμε λόγο να είμαστε απέναντι στη συγκρότηση του ΕΣΡ, αρκεί η κυβέρνηση αυτή τη φορά να έρθει με μια άλλη λογική σε σχέση με αυτή του παρελθόντος, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης εν όψει της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής.
Μιλώντας στον Real FM, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η Ν.Δ. δεν είναι “κολλημένη” με το θέμα της συγκρότησης του, απλώς η κυβέρνηση δεν είχε το πνεύμα που θα έπρεπε προκειμένου να διευκολύνει ένα νέο ξεκίνημα στην τηλεόραση».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























