«Καρφιά» Ποταμιού κατά Αλ. Τσίπρα – κυβέρνησης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αιχμές κατά του Πρωθυπουργού και της κυβέρνησης συνολικά αφήνει το Ποτάμι, σε ανακοίνωσή του με την οποία σχολιάζει την τοποθέτηση του κ. Αλέξη Τσίπρα στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.

«O κ. Τσίπρας είπε στους υπουργούς του, σύμφωνα με το κυβερνητικό non paper ότι μπορούν να πιαστούν οι δημοσιονομικοί στόχοι, “αρκεί να δουλέψουμε σοβαρά”. Αναγκαία επισήμανση 26 μήνες μετά την ανάληψη της εξουσίας. Απαραίτητη επίσης η σύστασή “καμιά κωλυσιεργία, υπέρβαση όλων των γραφειοκρατικών εμποδίων για να επιταχυνθούν τα μεγάλα επενδυτικά πρότζεκτ”, καθότι απευθυνόταν σε αυτούς που κυρίως κωλυσιεργούν» αναφέρει και καταλήγοντας εύχεται «Καλή Ανάσταση (για άλλη μια φορά)».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.