Αυξάνονται οι νεκροί στη χώρα μας από την πανδημία του κορωνοϊού, αφού σήμερα ένας άνδρας άφησε την τελευταία του πνοή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν 68χρονο, αλβανικής καταγωγής, ο οποίος το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έπασχε από υποκείμενο νόσημα. Πλέον, μετά τον θάνατο του 68χρονου στις 15:45 σήμερα, οι νεκροί στην Ελλάδα από την πανδημία του κορωνοϊού ανέρχονται στους 195.
Υπενθυμίζεται ότι χθες (19/07) ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 24 νέα κρούσματα κορωνοϊού στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 16 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 4.007.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























