Ληστής απείλησε με μαχαίρι υπάλληλο μίνι μάρκετ και άρπαξε 1.700 ευρώ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ληστεία με την απειλή μαχαιριού σημειώθηκε σε μίνι μάρκετ στην Πάτρα. Ο ληστής πήρε 1.700 ευρώ από τον 22χρονο υπάλληλο του μαγαζιού και διέφυγε με μηχανή.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news.gr, σε μίνι μάρκετ στην οδό Ακρωτηρίου στην Πάτρα, εισέβαλε ληστής και κρατώντας μαχαίρι απείλησε τον νεαρό εργαζόμενο, αρπάζοντας τα 1.700 ευρώ.

Σοκαρισμένος ο 22χρονος υπάλληλος, ειδοποίησε την αστυνομία.

Όπως περιέγραψε, ο δράστης φορούσε καπέλο τζόκεϊ και με την απειλή μαχαιριού του άρπαξε τα χρήματα και εξαφανίστηκε με μοτοσικλέτα προς άγνωστη κατεύθυνση.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.