Ξεκινάει εκ νέου η διάσκεψη της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για την υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών, που είχε διακοπεί νωρίτερα μετά από προειδοποιητικά τηλεφωνήματα για βόμβα στο δικαστικό μέγαρο.
Ο έλεγχος της αστυνομίας στο κτήριο ολοκληρώθηκε χωρίς να βρεθεί κάτι ύποπτο και όπως όλα δείχνουν τα δύο τηλεφωνήματα που προηγήθηκαν ήταν φάρσα.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τηλεφώνημα έγινε στις 10.07 στο «Βήμα». Ο άγνωστος έδωσε χρονικό περιθώριο 45 λεπτών για έκρηξη βόμβας στο ΣτΕ, ενώ ακολούθησε και δεύτερο τηλεφώνημα στην «Εφημερίδα των Συντακτών».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























