Mπήκαν στο λεωφορείο ντυμένοι… αρχαίοι Έλληνες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Να ζήσουν εξ ολοκλήρου το ελληνικό στοιχείο επέλεξαν τουρίστες στην Κρήτη, οι οποίοι ήθελαν να γίνουν… ένα με την αρχαία Ελλάδα και να ντυθούν μάλιστα και αναλόγως.

Έτσι αποφάσισαν να ντυθούν αρχαίοι Έλληνες μαγνητίζοντας βεβαίως τα βλέμματα των περαστικών και πόσο μάλλον των επιβατών του λεωφορείου στο οποίο επιβιβάστηκαν.

Κάποιοι μάλιστα, φορούσαν και στεφάνια με το σχήμα της δάφνης, τα οποία ήταν μεταλλικά, και τα οποία προφανώς προμηθεύτηκαν από καταστήματα με σουβενίρ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.