Το μεσημέρι της Τετάρτης, μια 46χρονη γυναίκα έπεσε υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες από το μπαλκόνι δευτέρου ορόφου της πολυκατοικίας της στην Καισαριανή.
Στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο μετέφερε τη 46χρονης στον «Ερυθρό Σταυρό», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.
Οι έμπειροι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ εξετάζουν εάν ήταν δυστύχημα ή αυτοκτονία, με τη δεύτερη εκδοχή να συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























