Νέες επιθέσεις κατά διμοιρίας των ΜΑΤ τη νύχτα στα Εξάρχεια

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Επιθέσεις κατά διμοιρίας των ΜΑΤ πραγματοποίησαν άγνωστοι, εκ νέου, στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων.
Ειδικότερα, από τις 22:00 έως τα μεσάνυχτα, νεαρά άτομα πέταξαν βόμβες μολότοφ και πέτρες σε διμοιρία που βρισκόταν στη συμβολή της οδού Τοσίτσα με την Πατησίων.
Από τις επιθέσεις δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ενώ δεν έγιναν προσαγωγές.
Η αστυνομία αναζητά τους δράστες.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.