
Την τελευταία του πνοή από επιπλοκές του κορονοϊού άφησε σήμερα το πρωί ένας 49χρονος άνδρας στο Ηράκλειο Κρήτης.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Creta24, ο διοικητής του «Βενιζέλειου Νοσοκομείου» Ηρακλείου, Κώστας Τερζάκης, δήλωσε ότι ο 49χρονος νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Ο άνδρας που κατέληξε από πολυοργανική ανεπάρκεια, στις 8:10 το πρωί, δεν είχε εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























