Με τα δεσμά του γάμου ενώθηκαν ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Γιάννης Κεφαλογιάννης και η Ειρήνη Σαράντη, το Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου.
Τα ευχάριστα νέα μοιράστηκε στα social media η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία βρισκόταν μεταξύ των καλεσμένων του ζευγαριού.
Η υπουργός απαθανάτισε με την κάμερα του κινητού τηλεφώνου της το νιόπαντρο ζευγάρι, να χαμογελά κατά τη διάρκεια του μυστηρίου και στη συνέχεια, ανάρτησε το στιγμιότυπο μέσω Instagram stories. Στη δημοσίευσή της, η Όλγα Κεφαλογιάννη έγραψε: «Και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα». Δείτε τη φωτογραφία

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























