Παρουσιάστηκαν σαν υπάλληλοι της ΔΕΗ και λήστεψαν ζευγάρι

φωτο αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ανθρωποκυνηγητό στην Άρτα για να εντοπιστούν δύο θρασύτατοι ληστές. Μπαίνουν σε σπίτια της περιοχής, παριστάνοντας υπαλλήλους της ΔΕΗ.

Πιο συγκεκριμένα, άγνωστος παρουσιάστηκε σε ηλικιωμένο ζευγάρι στην Άρτα ως υπάλληλος της ΔΕΗ. Με κάποιο τρόπο απομάκρυνε τον άνδρα από το σπίτι, στη συνέχεια έσυρε βίαια τη γυναίκα έξω και έκλεψε άγνωστο χρηματικό ποσό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ipeirotika.gr, ο κακοποιός επιβιβάστηκε σε αυτοκίνητο, όπου τον ανέμενε συνεργός του και τράπηκαν σε φυγή.

Αμέσως άρχισαν έρευνες της αστυνομίας για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δύο δραστών της ληστείας, ενώ το Τμήμα Ασφάλειας Άρτας διενεργεί προανάκριση.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.