Πεντάωρη στάση εργασίας στα κανάλια τη Δευτέρα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πεντάωρη στάση εργασίας για όλους τους δημοσιογράφους και τους διοικητικούς υπαλλήλους που εργάζονται στα ιδιωτικά κανάλια Alpha, ANT1, Μακεδονία, Mega, Star, Σκάι και Epsilon κήρυξαν τα διοικητικά συμβούλια της ΕΣΗΕΑ και της ΕΠΗΕΑ.

Η στάση εργασίας, που θα ισχύσει από τις 10:00 έως τις 15:00, αποφασίστηκε προκειμένου δημοσιογράφοι και διοικητικοί υπάλληλοι των καναλιών να συμμετάσχουν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, που θα πραγματοποιηθεί στις 10:30 π.μ. στην είσοδο της Βουλής με αιτήματα:

Διασφάλιση των θέσεων εργασίας στους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας.
Σταθερή και μόνιμη εργασία με Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.