Πνίγηκε τρώγοντας σουβλάκι

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Παραλίγο τραγωδία στην Αμαλιάδα του νομού Ηλείας. Πνίγηκε τρώγοντας ένα σουβλάκι αλλά ευτυχώς οι γιατροί του νοσοκομείου τον κατάφεραν να τον σώσουν.

«Νεκρός» , χωρίς τις αισθήσεις του και χωρίς να αναπνέει μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της Αμαλιάδας, στις 8.30 το πρωί, 74χρονος από την Αγία Μαύρα….

Ο 74χρονος από την Αμαλιάδα μεταφέρθηκε από τον γιο του στο νοσοκομείο της πόλης χωρίς τις αισθήσεις του και χωρίς να αναπνέει.

Εκεί – σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ilia.news – για ακόμη μία φορά, ο γιατρός Βαγγέλης Δημητρόπουλος έκανε… το «καθήκον του», αφού κατάφερε να φέρει πίσω στη ζωή τον ηλικιωμένο!

Ο 74χρονος μεταφέρθηκε για περαιτέρω νοσηλεία στο Νοσοκομείο του Πύργου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.