Σε θάλαμο κλινικής ο Μ. Γλέζος, βελτιωμένη η υγεία του

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σταδιακά βελτιωμένη είναι τη Δευτέρα η υγεία του Μανώλη Γλέζου.

Σύμφωνα με το σημερινό ιατρικό ανακοινωθέν από το Νοσηλευτικό Ίδρυμα Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΝΙΜΙΤΣ), από τη μέχρι τώρα νοσηλεία του, η κλινική του εικόνα βελτιώθηκε σημαντικά και μεταφέρθηκε από τη ΜΑΦ (Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας) σε θάλαμο κλινικής για συνέχιση της θεραπείας του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.