Σεκιουριτάς βγάζει με τις κλωτσιές πολίτη στον ΔΕΔΔΗΕ!

Ο σεκιουριτάς καταγράφεται να κλωτσάει και να σπρώχνει τον πολίτη που δεν είχε κλείσει ραντεβού στον ΔΕΔΔΗΕ. Η εταιρεία αναγκάστηκε το πρωί να τοποθετηθεί επίσημα. Το βίντεο είναι αποκαλυπτικό…

Το επεισόδιο καταγράφηκε το πρωί της Πέμπτης (02-07-2020) στο υποκατάστημα της ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή Τσαλικάκι στην Κρήτη, όταν άντρας επιχείρησε να μπει στα γραφεία για ένα θέμα που ήθελε να τακτοποιηθεί, αλλά χωρίς προηγουμένως να έχει κλείσει ραντεβού.

Ο υπάλληλος ιδιωτικής εταιρίας φύλαξης απάντησε στον πολίτη ότι δεν επιτρέπεται να εισέλθει στο χώρο με αποτέλεσμα να ακολουθήσει αντιπαράθεση μεταξύ των δύο. Οι εικόνες που ακολούθησαν δεν τιμούν κανέναν καθώς σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, αίσθηση προκάλεσε η βίαιη στάση του υπαλλήλου σεκιούριτι, εικόνες που καταγράφηκαν με τη βοήθεια κινητού τηλεφώνου.

Σύμφωνα με το διευθυντή της ΔΕΔΔΗΕ Ηρακλείου Παύλο Βαρδουλάκη: «ο υπάλληλος της ιδιωτικής εταιρίας σεκιούριτι επιχείρησε να εμποδίσει τον πελάτη να μπει στο χώρο -καθώς δεν επιτρέπεται χωρίς ραντεβού- ακολούθησε επεισόδιο και πιάστηκαν στα χέρια. Ο πολίτης ήρθε αργότερα στο γραφείο μου, εξετάσαμε το αίτημά του και το περιστατικό όπως όλα δείχνουν θεωρείται λήξαν. Ωστόσο έχει κληθεί η εταιρία φύλαξης να δώσει εξηγήσεις για το θέμα».

Ανακοίνωση από τα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ
Με αφορμή διαπληκτισμό που σημειώθηκε χθες μεταξύ υπαλλήλου συνεργαζόμενης εταιρίας παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στο πρακτορείο της περιοχής Ηρακλείου Κρήτης και πολίτη, ο ΔΕΔΔΗΕ διευκρινίζει ότι καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές και υπενθυμίζει ότι από την πρώτη στιγμή της εξάπλωσης του ιού Covid-19 στη χώρα μας, έθεσε ως ύψιστη προτεραιότητα την προστασία της Δημόσιας Υγείας, παρέχοντας το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών του ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά.

Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη – όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή σύμβασης σύνδεσης – ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται το κοινό μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τη λύπη του για το ατυχές συμβάν στο πρακτορείο του Ηρακλείου, ενώ διερευνά εάν τηρήθηκε η ορθή συμπεριφορά του υπαλλήλου φύλαξης προς τον πολίτη.

Πηγή: ΑΠΕ, neakriti.gr