SOS για τα παλιά ασθενοφόρα εκπέμπουν οδηγοί του ΕΚΑΒ στη Θεσσαλονίκη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης πραγματοποιούν από το πρωί της Πέμπτης οδηγοί του ΕΚΑΒ.

Οι οδηγοί εκπέμπουν σήμα κινδύνου για τα παλιά και επικίνδυνα ασθενοφόρα, που όπως καταγγέλλουν, χαλάνε συνέχεια.

Διεκδικώντας την ανανέωση του στόλου, οι οδηγοί του ΕΚΑΒ θα παραδώσουν τα κλειδιά των ασθενοφόρων στον υπουργό Μακεδονίας-Θράκης, Γιώργο Ορφανό.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.