Υποχρεωτική καθίσταται από το πρωί του Σαββάτου, έπειτα από σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, η χρήση μη ιατρικής μάσκας στα σούπερ μάρκετ τόσο για εργαζομένους όσο και για καταναλωτές.
Αυτό αναφέρει, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης. «Εφαρμόζοντας την απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του COVID-19, εκδίδεται ΚΥΑ με την οποία καθίσταται από αύριο, υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας στα σούπερ μάρκετ από τους εργαζομένους και καταναλωτές» αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Σταμπουλίδης.
Εφαρμόζοντας @MinDevGR @AdonisGeorgiadi @npapathanasis την απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του COVID-19, εκδίδεται ΚΥΑ με την οποία καθίσταται από αύριο,υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας στα σούπερ μάρκετ από τους εργαζομένους& καταναλωτές
— Panagiotis G Stampoulidis (@PStampoulidis) July 17, 2020
Πηγή: ethnos.gr






























