Σούπερ μάρκετ: Υποχρεωτική από το Σάββατο η χρήση μάσκας για όλους

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Υποχρεωτική καθίσταται από το πρωί του Σαββάτου, έπειτα από σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, η χρήση μη ιατρικής μάσκας στα σούπερ μάρκετ τόσο για εργαζομένους όσο και για καταναλωτές.

Αυτό αναφέρει, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης. «Εφαρμόζοντας την απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του COVID-19, εκδίδεται ΚΥΑ με την οποία καθίσταται από αύριο, υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας στα σούπερ μάρκετ από τους εργαζομένους και καταναλωτές» αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Σταμπουλίδης.

Πηγή: ethnos.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.