Ένας 57χρονος έφυγε αιφνίδια από τη ζωή το απόγευμα της Κυριακής μόλις είχε σταματήσει για να πάρει καφέ. Το περιστατικό σημειώθηκε στην Ολυμπία Οδό στα ΣΕΑ Αιγίου στην Αχαΐα.
Όπως αναφέρει το tempo24.news, o άνδρας σταμάτησε με το αυτοκίνητό του αλλά δεν πρόλαβε να βγει.
Περαστικοί από το σημείο που ήταν κοντά στο όχημα διαπίστωσαν ότι κάτι έχει συμβεί καθώς ο οδηγός του είχε πέσει με το κεφάλι πάνω στο τιμόνι.
Άμεσα ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ αλλά ήδη ήταν αργά. Στο μεταξύ, ακόμη ένας 57χρονος βρέθηκε νεκρός το πρωί της Κυριακής στο σπίτι του στο Δρέπανο.
Τα αίτια του θανάτου του θα γίνουν γνωστά από τη νεκροτομή που έχει παραγγελθεί.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























