Μεγάλος θόρυβος προκλήθηκε από την αποκάλυψη της φωτογραφίας του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Πάρνηθα, στην οποία φαίνεται να συναντάται με ομάδα motocross, με τα μέλη της οποίας συνομίλησε και φωτογραφήθηκε, χωρίς μάσκες ή άλλο μέτρο προστασίας.
Την ώρα που οι πολίτες της χώρας βρίσκονται σε περιορισμό, ο Πρωθυπουργός κάνοντας χρήση του αξιώματός του βρέθηκε στην Πάρνηθα με την σύζυγό του η οποία μάλιστα χρησιμοποίησε την μοτοσικλέτα μέλους της ομάδας και έκανε και η ίδια… motocross.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































