Στο έκτακτο Συμβούλιο υπουργών Υγείας της Ε.Ε. για τον κοροναϊό ο Β. Κικίλιας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στις Βρυξέλλες μεταβαίνει ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, προκειμένου να συμμετάσχει στο αυριανό έκτακτο Συμβούλιο υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον κοροναϊό COVID-19.

Στο Συμβούλιο θα παρουσιαστούν οι δράσεις της Ε.Ε. για την αντιμετώπιση του κοροναϊού, καθώς και τα επιχειρησιακά μέτρα που έχουν λάβει τα κράτη-μέλη.

Στόχος του Συμβουλίου είναι η ενίσχυση της συνεργασίας των κρατών-μελών για έκτακτες καταστάσεις όπου απαιτείται ευθυγραμμισμένη προσέγγιση των προληπτικών και προπαρασκευαστικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα συμμετάσχουν ο Επίτροπος Διαχείρισης Κρίσεων της ΕΕ, Γιάνεζ Λέναρτσιτς, και η Επίτροπος αρμόδια για θέματα Υγείας, Στέλλα Κυριακίδου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.