Στους δρόμους δημοτικοί υπάλληλοι, προβλήματα στην κυκλοφορία

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μετ’ εμποδίων διεξάγεται η κίνηση των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, λόγω κινητοποίησης των εργαζομένων στα δημοτικά νηπιαγωγεία, οι οποίοι αντιδρούν στην απόφαση ένταξης του προνήπιου στην υποχρεωτική εκπαίδευση.

Οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν αρχικά στο Σύνταγμα, με αποτέλεσμα να κλείσει η λεωφόρος Αμαλίας, ενώ αυτήν την ώρα κατευθύνονται προς το υπουργείο Εσωτερικών, άρα αναμένεται να κλείσει η Σταδίου.

Κατά την ΠΟΕ – ΟΤΑ, η υποχρεωτική ένταξη των προνηπίων στα νηπιαγωγεία αποτελεί «πριμοδότηση των ιδιωτικών συμφερόντων».

Υπενθυμίζεται ότι οι δημοτικοί υπάλληλοι απεργούν σήμερα και αύριο, αντιδρώντας στα πρόσφατα ψηφισθέντα μέτρα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.