Ηρωίνη κρυμμένη στο εσωτερικό της ρεζέρβας μετέφεραν δύο άνδρες 34 και 35 ετών, που συνελήφθησαν στο 87ο χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, μέσα σε ταξί,
Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δύο είχαν σκοπό να παραδώσουν τα ναρκωτικά σε συνεργούς τους στη Θεσσαλονίκη για περαιτέρω διακίνηση.
Συγκεκριμένα, κατά τον έλεγχο των αστυνομικών, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 10 αυτοσχέδιες συσκευασίες με ηρωίνη συνολικού βάρους τεσσάρων κιλών και 840 γραμμαρίων.
Επίσης, κατασχέθηκαν το χρηματικό ποσό των 4.860 ευρώ, τρία κινητά τηλέφωνα, καθώς και το ταξί, ως μέσο μεταφοράς.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























