Την Επιτροπή Διαλόγου με το υπουργείο Παιδείας όρισε η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Θα την απαρτίζουν οι μητροπολίτες Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης Εφραίμ, Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος και Μεσσηνίας Χρυσόστομος.
Ο διάλογος θα αφορά το τρέχον Πρόγραμμα Σπουδών, προκειμένου αυτό να εξετασθεί και εν τέλει να αξιολογηθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























