Τροπολογία με την οποία καθιερώνεται πλέον η 1η Μαΐου ως ημέρα υποχρεωτικής αργίας κατέθεσε στη Βουλή η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου.
Σύμφωνα με το υπουργείο, αυτό γίνεται ως ελάχιστος φόρος τιμής στους αγώνες και τις θυσίες της εργατικής τάξης και παύει να βρίσκεται στην διακριτική ευχέρεια του/της εκάστοτε Υπουργού.
Η τροπολογία ορίζει ότι την 1η Μαΐου κάθε έτους απαγορεύεται κάθε βιομηχανική, βιοτεχνική, εμπορική εργασία και κάθε επαγγελματική εν γένει δραστηριότητα, καθώς και η απασχόληση των μισθωτών. Η 1η Μαΐου, ως ημέρα υποχρεωτικής αργίας διέπεται από το νομικό καθεστώς που διέπει την κυριακάτικη αργία.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























