Τροπολογία για την ολοκλήρωση των πληρωμών που αφορούν τα τέσσερα υποβρύχια που κατασκευάζονται στα Ελληνικά Ναυπηγεία κατέθεσε η κυβέρνηση στο νομοσχέδιο για την έρευνα, το οποίο θα ψηφιστεί την Τρίτη από την Βουλή.
Με την τροπολογία επιτρέπεται η υπέρβαση έως και 15 εκατ. ευρώ (4 εκατ. το 2016 και 11 εκατ. το 2017) του αρχικού ποσού των 75,5 εκατ. ευρώ που είχε προβλεφθεί για την πραγματοποίηση από το Πολεμικό Ναυτικό των πληρωμών στα Ελληνικά Ναυπηγεία.
Με τα χρήματα αυτά θα καταβληθεί μισθοδοσία, εργοδοτικές και ασφαλιστικές εισφορές στους εργαζομένους των Ναυπηγείων, ενώ θα ολοκληρωθεί η πιστοποίηση και επιχειρησιακή ένταξη των υποβρυχίων ΠΙΠΙΝΟΣ, ΜΑΤΡΩΖΟΣ, ΚΑΤΣΩΝΗΣ, ΩΚΕΑΝΟΣ.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























