Βανδαλισμό στα γραφεία της στον Χολαργό από τη Χ.Α. καταγγέλλει η ΛΑΕ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Βανδαλισμό στα γραφεία της στον Χολαργό από τη Χρυσή Αυγή καταγγέλλει η Λαϊκή Ενότητα.

Όπως αναφέρει, η Χρυσή Αυγή ξαναχτύπησε, αυτή τη φορά στα γραφεία της ΛΑΕ Χολαργού – Παπάγου, στην πλατεία Κ. Παλαμά, γράφοντας συνθήματα στους τοίχους και τις τζαμαρίες, ενώ προσθέτει πως η ενέργεια αυτή έρχεται σε συνέχεια επιθέσεων που έχουν δεχθεί γραφεία της Λαϊκής Ενότητας και σε άλλες περιοχές.

Σύμφωνα με τη ΛΑΕ, σκοπός της Χ.Α. είναι η τρομοκράτηση των συντρόφων και η αναστολή της αγωνιστικής δράσης μα. Διαμηνύει ωστόσο πως «τέτοιες ενέργειες, μόνο δύναμη δίνουν στα μέλη της ΛΑΕ για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας ενάντια στον φασισμό, στον ρατσισμό και στις πολιτικές της ακραίας λιτότητας που “τροφοδοτούν” τις ιδεολογίες του μίσους¨».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.