Η διοίκηση του Συνδικάτου Μετάλλου «Μήτσος Παπαρήγας» καλεί όλους του μεταλλεργάτες να πάρουν μαζικά μέρος στην εκλογοαπολογιστική γενική συνέλευση του συνδικάτου που θα γίνει την Τετάρτη 20 Μάη, στις 7 το απόγευμα στο ΕΚΒ, με θέματα:
Εκλογή εφορευτικής επιτροπής,
Αντιπροσώπευση στην ΓΣΕΕ, Διοικητικός και οικονομικός απολογισμός,
Συμμετοχή στις κινητοποιήσεις για υπογραφή ΕΓΣΕΕ και κλαδικής σύμβασης,
Αντιμετώπιση οξυμένων προβλημάτων χώρων, αλλά και όλου του κλάδου.
Η διοίκηση θα δέχεται υποψηφιότητες για την εφορευτική επιτροπή την Τρίτη 19/5 από 18:00 έως 19:00, στο γραφείο του συνδικάτου στο ΕΚΒ.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































