Νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε σώμα συγκροτήθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών Μαγνησίας. Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Σωκράτης Μάρκος, Μηχανολόγος Μηχανικός,
Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Αλπάκης, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός,
Γ.Γραμματέας: Ανδρέας Παλιόπουλος, Μηχανολόγος Μηχανικός,
Ταμίας: Πασχάλης Παρασχούδης, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός,
Δημόσιες Σχέσεις: Αναστάσιος Φασουλίδης, Μηχανολόγος και Αεροναυπηγός Μηχανικός.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.