Επιστολή προς τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κατρούγκαλο, στην οποία κάνει λόγο για λεηλάτηση των ασφαλιστικών πόρων και του εφάπαξ, απέστειλε το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Μαγνησίας, ενώ ζητά από τον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη την επαναλειτουργία των Τμημάτων Μετεκπαίδευσης.
Στην επιστολή πτρος τον Γ. Κατρούγκαλο το Σωματείο αναφέρει ότι η κατάργηση του ΤΑΠΙΤ και της οικονομικής αυτοτέλειας του Ταμείου μας, που επέφερε η σύσταση του Ε.Τ.Ε.Α.E.Π., με τον περιβόητο Ν. 4387, όχι μόνο δεν συνιστά «Ασφαλιστική μεταρρύθμιση», όπως επιχειρείται να χαρακτηρισθεί η καταλήστευση των αποθεματικών και των εισφορών μας, αλλά, αντιθέτως, πρόκειται για βάναυση Αντισυνταγματική Πράξη.
«Στην αλλοτρίωση αυτή της περιουσίας και των δικαιωμάτων των Ξενοδοχοϋπαλλήλων δεν προτιθέμεθα να συναινέσουμε. Ειδικώς, για το θέμα του Εφάπαξ, δεν πρόκειται να αποδεχθούμε την απώλεια του ελέγχου των εισφορών και της περιουσίας μας, αντιθέτως θα κάνουμε ό,τι επιβάλλεται για την διασφάλιση των διαθέσιμων πόρων για την καταβολή του και εις το μέλλον», αναφέρουν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι.
Το Σωματείο με επιστολή του προς τον υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού Γ. Σταθάκη αναφέρει ότι στην περίοδο ιδιαίτερης οικονομικής κρίσης που διέρχεται η Χώρα, εξ αιτίας της ασκούμενης ασφυκτικής Μνημονιακής πολιτικής και της εξ αυτής προκαλούμενης αναπτυξιακής ύφεσης, ο Τουρισμός αποτελεί την μοναδική, ίσως, φερέγγυα και δυναμική αναπτυξιακή «αντιπρόταση».
«Εν τούτοις, αποτελεί λυπηρή διαπίστωση, ότι το μεγάλο αυτό εθνικό αναπτυξιακό «όπλο» όχι μόνο δεν χρησιμοποιείται επ’ ωφελεία της διεξόδου από την κρίση, αλλά, απεναντίας, αφήνεται να απαξιωθεί, με πολιτικές που κανείς θα τις χαρακτήριζε επιζήμιες. Ένα τέτοιο «δείγμα» απαξιωτικής πολιτικής είναι η –για λόγους που δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτοί– εμμονή του Υπουργείου Σας στην μη ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματος του Κλάδου μας να επαναλειτουργήσουν τα Τμήματα Μετεκπαίδευσης, τα οποία και θεωρούμε πως συνιστούν τη θεμέλια βάση για την αναβάθμιση του «Τουριστικού κεφαλαίου» της Χώρας μας», σημειώνουν οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία.
Όπως αναφέρουν, στις παρούσες υφεσιακές συνθήκες, και με τον έντονο τουριστικό ανταγωνισμό που δέχεται η Χώρα μας (ιδιαίτερα από όμορες χώρες), μόνον μια υψηλού επιπέδου υποδομική βάση και ένα επαρκώς καταρτισμένο στελεχικό δυναμικό μπορούν να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις και να εγγυηθούν την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας, προσελκύοντας επισκέπτες και ζητούν να επαναλειτουργήσουν άμεσα τα Τμήματα Μετεκπαίδευσης.































