Σεμινάριο Ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και ειδικότερα το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής πρόκειται να υλοποιήσει το διάστημα από τις 03 έως και τις 28 Αυγούστου το θερινό σεμινάριο ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού, το οποίο απευθύνεται σε αλλοδαπούς υποτρόφους της ελληνικής κυβέρνησης (υποτρόφους του ΙΚΥ). Επιστημονικά υπεύθυνη του σεμιναρίου είναι η καθηγήτρια Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κ. Γεωργία Ανδρέου. Η ανάληψη του σεμιναρίου από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έγινε κατόπιν αξιολόγησης της υποβληθείσας πρότασης από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.