Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού/Παράρτημα Ν.Μαγνησίας ανακοίνωσε ότι το Σάββατο, 23 Μαΐου, οργανώνει στο χώρο της Λέσχης Αξ/κών Φρουράς Βόλου την έβδομη συνεχή ετήσια συγκέντρωση των ορφανικών οικογενειών της, με σκοπό την ενημέρωσή τους για τα τρέχοντα ζητήματα, την ανταλλαγή σκέψεων και προβληματισμών, αλλά και για τη συνέχιση της απευθείας επικοινωνίας μας.
Προηγουμένως θα τελεσθεί στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης της Πόλης μας, αμέσως μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας (περί την 09.30Ω) μνημόσυνο για την ανάπαυση των ψυχών των αποβιωσάντων μελών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































