Για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Μουσικού Λυκείου Βόλου λειτούργησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου στον Ιερό Ναό Αγίου Γερασίμου Βόλου.
Ο κ. Ιγνάτιος τέλεσε κατηχητική – υποδειγματική Θεία Λειτουργία, κατά την οποία ο Θεολόγος Καθηγητής κ. Σωτήριος Τσιτσιρίγκας ανέλυε στα παιδιά τα βασικά σημεία της Θείας Λειτουργίας και του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας, ενώ έψαλλαν οι μαθητές του Σχολείου, υπό τη διεύθυνση του Καθηγητή τους, κ. Ευαγγέλου Παυλίδη.
Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας τελέστηκε το ετήσιο Μνημόσυνο του αειμνήστου Καθηγητού του Μουσικού Σχολείου Βόλου κ. Χρήστου Κοτόπουλου, ενώ ο Σεβασμιώτατος μαζί με το αντίδωρο, διένειμε σε όλα τα παιδιά την Καινή Διαθήκη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































