Άννα Μαρία Παπαδημητρίου: «Θα διαθέσω τις δυνάμεις μου για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ορκίστηκε χθες η νέα περιφερειακή αρχή υπό τον νέο Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα αναλαμβάνοντας τη Θεσσαλία, μετά από τις καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου και με στόχο την αναγέννησή της. Η νέα χωρική Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας κ. Άννα Μαρία Παπαδημητρίου σε μια ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα, δίνει το στίγμα για το πως θα πορευτεί τα επόμενα χρόνια, τονίζοντας ότι θα διαθέσει τις δυνάμεις της για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.

Ειδικότερα, στην ανάρτησή της αναφέρει η κ. Παπαδημητρίου «Με την ευκαιρία της ορκωμοσίας μου ως Περιφερειακής Συμβούλου με το συνδυασμό «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ» με επικεφαλής τον Δημήτρη Κουρέτα, θεωρώ χρέος μου να ευχαριστήσω όλες και όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά και να υποσχεθώ στους πολίτες ότι θα διαθέσω τις δυνάμεις για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου. Η επιλογή μου, όπως την έχω δημοσιοποιήσει, ότι η πολιτική μου δραστηριότητα υπαγορεύεται από το συμφέρον των πολιτών, ασκείται στο όνομα τους και εξυπηρετεί αποκλειστικά αυτούς, θα αποτελεί πάντοτε το ορόσημο μου και τον κατευθυντήριο οδηγό μου. Τα καθήκοντα μου θα ασκούνται με διαφάνεια, αμεροληψία, αντικειμενικότητα και πάνω απ’ όλα υπακοή στους νόμους και στο Σύνταγμα. Η πρόταση νέων μορφών παρεμβάσεων και η ανάδειξη τεκμηριωμένων εργαλείων δημόσιας δράσης θα αποτελέσουν παράγοντες για να αποκατασταθεί η αξιοπιστία της Διοικητικής Περιφέρειας Μαγνησίας και Β. Σποράδων στους πολίτες».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.